Συνεντεύξεις

Δύο αδέρφια νικούν την κρίση, δημιουργώντας ξύλινα παπιγιόν

11027975_10206989320911672_6524564015686101720_n (1)Λεωνίδας & Χαράλαμπος Σούρας… Δύο αδέλφια, δύο μυαλά, δύο ψυχές παθιασμένες με το ίδιο αντικείμενο. Δύο νέα παιδιά, που στην Ελλάδα της οικονομικής ύφεσης, τόλμησαν να ρισκάρουν, να δημιουργήσουν και να πρωτοτυπήσουν στον ελλαδικό χώρο της μόδας μέσω των αρχών της οικολογίας.

Ο Λεωνίδας σπούδασε Αρχιτεκτονική και ο Χαράλαμπος Μαθηματικά. Σε συνδυασμό με τις σπουδές τους, και λόγω της αγάπης τους για το ξύλο και την δημιουργία, τα οποία απέκτησαν από τον μαραγκό πατέρα τους, κατάφεραν να δημιουργήσουν ότι πιο έξυπνο και πρωτότυπο αξεσουάρ κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά. Ο λόγος φυσικά, για το ξύλινο παπιγιόν!

 

Επιμέλεια-Συνέντευξη: Μαρία Σμυρνιωτάκη

 

11694328_10206989323031725_726309547_nΑρχικά, πως σας ήρθε η ιδέα να ασχοληθείτε με την δημιουργία του ξύλινου παπιγιόν;

Λ: Η ιδέα μας ήρθε σταδιακά, έπειτα από αρκετό καιρό σχεδιασμού και υλοποίησης διαφόρων προϊόντων, χρήσιμα για τον άνθρωπο, και προέρχονται από φυσικά υλικά που έχουν εγκαταλειφθεί . Θελήσαμε μέσω του σχεδιασμού και των υλικών αυτών να προσεγγίσουμε την νέα γενιά και να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα. Τα πρώτα από αυτά τυγχάνει να είναι συνυφασμένα με την ανδρική μόδα. Καταλήξαμε να ξεκινήσουμε με το ξύλινο παπιγιόν διότι το θεωρούμε ένα αξεσουάρ σύμβολο στο ανδρικό επίσημο ντύσιμο.

 

11650829_10206989327071826_1917619559_nΤο παπιγιόν, απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό; Δε σας τρόμαζε στην αρχή μία τυχόν αποτυχία;

Χ: Όπως κάθε νέο εγχείρημα, έτσι και το δικό μας ενέχει ένα επιχειρηματικό ρίσκο και φυσικά αυτό στην αρχή μας φόβιζε… Το θέμα είναι να έχεις τον τρόπο να το ξεπερνάς κάθε φορά μένοντας συγκεντρωμένος στο πλάνο σου. Εμείς εμμένουμε στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας, στο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης αλλά και την εγγύηση εφ όρου ζωής που παρέχουμε στα προϊόντα μας, χτίζοντας, έτσι, εμπιστοσύνη στο πελατολόγιό μας.

 

Πριν από την δημιουργία των ξύλινων παπιγιόν για τον άνδρα, γνωρίζω πως σχεδιάζατε κι άλλα ξύλινα προϊόντα μόδας που απευθύνονταν στο γυναικείο κοινό; Θα τα δούμε ποτέ να κυκλοφορούν;

Λ: Σχεδιάζω, γενικά, πολλά προϊόντα που έχουν να κάνουν με το lifestyle. Σε αυτά, συμπεριλαμβάνονται ορισμένα σχέδια για γυναικεία τσάντα, πορτοφόλι κολιέ κ.α., αλλά τα περισσότερα από αυτά είναι μόνο ιδέες… Κάποια έχουν υλοποιηθεί σε επίπεδο προσωπικών παραγγελιών. Μέχρι, τουλάχιστον, το τέλος του 2015 δεν έχουμε σκοπό να κυκλοφορήσουμε κάτι από τα παραπάνω.

 

11324185_10206989326991824_532175669_nΑπ’ όσο είδαμε, έχετε προσεγγίσει και την παιδική μόδα. Υπάρχει διαφορά στο παπιγιόν ενός μικρού παιδιού με εκείνα ενός μεγαλύτερου;

Χ: Η μόνη διαφορά έγκειται στην αλλαγή του μεγέθους, το οποίο έχει δοκιμαστεί για να εφαρμόζει σε λαιμούς ηλικίας 1-9 ετών. Ο σχεδιασμός, ο τρόπος κατασκευής και η όλη φιλοσοφία μένουν ακριβώς ίδια, όπως της αντίστοιχης ανδρικής σειράς. Και εδώ δίνεται η απαραίτητη προσοχή στην συσκευασία, η οποία περιλαμβάνει ένα κεράκι περιποίησης και ένα χειροποίητο πουγκί ταξιδιού, για την φροντίδα του παιδικού ξύλινου παπιγιόν και μετά την αγορά.

 

Για ποιο λόγο να αγοράσει κάποιος ένα ξύλινο παπιγιόν, ενώ μπορεί κάλλιστα να αποκτήσει ένα υφασμάτινο σε πιο οικονομική τιμή;

Λ: Διότι ένα ξύλινο παπιγιόν είναι μία χειροποίητη δημιουργία, από την φύση της μοναδική, λόγω του ότι κανένα κομμάτι ξύλου δεν μοιάζει μεταξύ του, ακόμη και αν πρόκειται για το ίδιο ξύλο. Επίσης, με την δυνατότητα της λέιζερ χάραξης μπορούμε να προσωποποιήσουμε κάθε ένα από τα ξύλινα παπιγιόν με αποτέλεσμα να αποτελούν ένα ενθύμιο και όχι άλλο ένα αξεσουάρ μόδας.

 

11667876_10206989327511837_1737257694_nΣτην Ελλάδα της οικονομικής ύφεσης, ο μέσος Έλληνας, έχει τη δυνατότητα να αγοράσει κάποιο προϊόν από την EXALLO;

Χ: Τα προϊόντα μας απευθύνονται σε ένα αγοραστικό κοινό μεσαίου και κυρίως ανώτερου βιοτικού επιπέδου. Θεωρώ, παρ όλα αυτά, ότι ο μέσος Έλληνας ακόμη έχει την δυνατότητα να διαθέσει λίγα χρήματα παραπάνω για να αποκτήσει ένα δημιούργημα τέχνης που θα τον ακολουθεί για μία ζωή, και όχι για κάποιο αντίστοιχο συμβατικό προϊόν.

 

Η ΕΧΑLLO, έχει οικολογικές και κοινωνικές ανησυχίες;

Λ: Ο τρόπος κατασκευής των προϊόντων μας ακολουθεί μία διαδικασία άκρως φιλική προς το περιβάλλον. Χρησιμοποιούμε τις περισσότερες φορές ξύλα από παλιά έπιπλα και κομμένα δέντρα από τοπικά αγροκτήματα. Τα αξιολογούμε και έπειτα τα μεταποιούμε σε προϊόν υψηλής αισθητικής. Τα φινιρίσματα, επίσης, που χρησιμοποιούμε για τα προϊόντα μας προέρχονται από λάδια ελληνικών καρπών (όπως ελιά και καρυδιά) σε συνδυασμό με μελισσσοκέρια τοπικής παραγωγής.

Συνεργαζόμαστε, επιπλέον, με φιλανθρωπικούς οργανισμούς και συμμετέχουμε σε κοινωνικές δράσεις, άλλοτε δωρίζοντας ορισμένα από τα προϊόντα μας σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και άλλοτε συμβάλλοντας με κάποια από τα έσοδά μας.

 

11653436_10206989327231830_1333961655_nΤο ανθρώπινο δυναμικό της EXALLO, απαρτίζεται μόνο από εσάς τους δύο ή απασχολεί κι άλλους υπαλλήλους;

Χ: Η EXALLO είναι ένα εμπορικό σήμα που ιδρύθηκε από εμένα και τον αδερφό μου. Από κει και έπειτα υπάρχουν και άλλοι συνεργάτες που συμπληρώνουν μία ομάδα σε επιμέρους τομείς.

 

Ποιο από τα μοντέλα της ανδρικής συλλογής σας ξεχωρίζετε και γιατί;

Λ: Είναι πολύ δύσκολο να διαλέξουμε ανάμεσα από τις συλλογές μας κάποιο μοντέλο. Είναι σαν να βάζεις κάποιο γονιό να επιλέγει ανάμεσα στα παιδιά του το καλύτερο . Παρ, όλα αυτά, αν είναι να διαλέξω κάποιο, εκείνο θα είναι για μένα το μοντέλο SCRAPS. Για τον αδερφό μου το BOB.

 

Είναι στα άμεσα σχέδια σας η δημιουργία κάποιου άλλου προϊόντος, πέραν ξύλινου παπιγιόν;

Χ: Και βέβαια! Αυτή την στιγμή υπάρχουν τα πρωτότυπα μοντέλα και για το υπόλοιπο επίσημο ανδρικό αξεσουάρ (ξύλινο μανικετόκουμπο, ξύλινη καρφίτσα πέτου κ.α.), αλλά δημιουργούμε την συλλογή για το καθένα ξεχωριστά, ούτος ώστε να τα κυκλοφορήσουμε ολοκληρωμένα μέσα στο 2015.

 

Από που μπορεί να προμηθευτεί κανείς τα προϊόντα σας;

Λ: Βασικό κανάλι διανομής τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι ο διαδικτυακός μας χώρος στο www.exallo.gr , καθώς επίσης και ορισμένα επιλεγμένα σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα.

Οδοιπορικό στα Πομακοχώρια

Ξεχώρισαν