Η Κραυγή του Ενστόλου

Ένας παράλογος αφορισμός

του Κωνσταντίνου Ηλιόπουλου

Παρότι ο πρώην Άγιος Αιγιαλείας ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ, κατά κόσμον Αθανάσιος ΛΕΝΗΣ, κατέχει από Θέατρο και Μίντια έκανε λάθος κατά τον ΘΡΑΣΥ και ΑΝΟΗΤΟ Αφορισμό των Κυριάκου ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, Νίκης ΚΕΡΑΜΕΩΣ και Νικόλαου ΧΑΡΔΑΛΙΑ και εξηγούμαι:

Δεν επιστάτησε στην εγκατάσταση ενός καλού Συστήματος καταγραφής των δρωμένων, ώστε στο video τον ακούσαμε καθαρά να εξαπολύει το «αστροπελέκι» του βλέποντας το πύρινο βλέμμα του και να συλλαβίζει τις λέξεις του Αναθέματος «ΣΠΑΘΙΑ ΔΙΣΤΟΜΑ».
Η κατάρα να «σχιστεί η γη» πάντως ακούγεται καθαρά, άρα μάλλον διαβάστηκε το κλασικό κείμενο:
«Σχισθείη η γη και καταπίη αυτούς ως τον Κορέ, Δαθάν και Αβειρών.
Ο σίδηρος και αι πέτραι λυθήτωσαν, αυτοί δε ουδαμώς».
Και το «κατηραμένοι, ασυγχώρητοι, άλυτοι και τυμπανιαίοι» ακούγεται καθαρά, οπότε συνάγεται λοιπόν ότι επρόκειτο για τον παντελή ή Μέγα Αφορισμό.

Είναι άλλωστε ο μόνος που αντιστοιχεί στο μεγαλείο του Ανδρός, που τον κατέστησε Αστέρα της Εκκλησίας τηλαυγή από τον καιρό της Δικτατορίας και έως τις αγαπητικές σχέσεις του με τους Χρυσαυγίτες στους οποίους προσέφερε την κάλυψη της Ακροδεξιάς του Κυρίου.

Γι’ αυτό και έγιναν οι πιστότεροι ακόλουθοι της μισαλλοδοξίας του.

Η επίσημη Εκκλησία πως αντέδρασε;
Δυστυχώς η Ιερά Σύνοδος δεν κατόρθωσε ούτε καν τώρα να καταδικάσει ρητά τις απόψεις και τις πράξεις τού παρεμβατικότατα ιδιωτεύοντος ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ.
Απλώς με το αίσθημα του αδικούμενου ιδιοκτήτη θύμισε το μονοπώλιό της σ’ ένα βιαιότατο επιτίμιο:
«ΜΟΝΟΝ η Ολομέλεια των Μητροπολιτών έχει την αρμοδιότητα επιβολής του Αφορισμού».

Μα αυτό είναι το ζήτημα, Άγιοι Πατέρες;

Ποιος είναι βαθύτερα ριζωμένος στα χρόνια της Τουρκοκρατίας όταν η απειλή του Αφορισμού ήταν ισχυρό όπλο της Εκκλησίας προς αποτροπή της Αλλαξοπιστίας;

Κινδυνεύει τώρα η Πίστη;

Απειλούνται τα Προνόμια της Εκκλησίας;

Είναι νοητή η κατάρα στο πλαίσιο της αγάπης ή μήπως ο Παύλος υπερκέρασε τον Ιησού;

Το Ιεροσυνοδικό μονοπώλιο πάντως δεν είναι εξασφαλισμένο. Όπως διαβάζουμε στο βιβλίο του Παναγιώτη ΜΙΧΑΗΛΑΡΗ:
«Η Πραγματεία του ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ Ιεροσολύμων περί Αφορισμού» ο Θεός δεν έλκεται εις τας παραλόγους ορμάς των Ιερέων, δεν υλοποιεί τις κατάρες όλων των Λειτουργών του, ωστόσο έλκεται από την αυθάδειαν και κακοπραγίαν του Αφορισμένου.

Δηλαδή με τον εκσυγχρονισμό μονίμως αναβαλλόμενο ακόμα και του ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ο Αφορισμός, καίτοι άκυρος κατά το Εκκλησιαστικό Δίκαιο, έχει ισχύ.

Αυτό το ξέρει ο Αναθεματίσας.

Εξ ου και η υπεροψία του.-

Πληροφορίες για το συντάκτη

Gorga News

Προσθήκη σχολίου

Κάνετε κλικ για να εισάγετε το σχόλιο σας