Απόψεις

“Μια πρόταση για το νέο ελληνικό δόγμα ασφάλειας”

Γράφει  ο Παναγιώτης Νάστος

Σχης (ε.α)-Αναλυτής –Συγγραφέας-Μέλος ΕΛΙΣΜΕ

1.ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η νίκη σε μία  ευρείας κλίμακας πολεμική αναμέτρηση εν πολλοίς  δεν θα κριθεί  αποκλειστικά και μόνο από τα μέσα των αντιπάλων όταν φυσικά  μεταξύ αυτών βεβαίως δεν υπάρχει σημαντική ποσοτική και ποιοτική διαφορά , αλλά θα κριθεί  από την έγκαιρη και κατάλληλη προετοιμασία και την καινοτόμο ιδέα που θα τύχει σωστής εφαρμογής σε τόπο και χρόνο  κάνοντας χρήση  των  ανάλογων  μέσων. Ιστορικά παραδείγματα υπάρχουν πάμπολα από τα πανάρχαια χρόνια μέχρι σήμερα. Ενδεικτικά αναφέρω το δόγμα του  «κεραυνοβόλου πολέμου» που εφάρμοσε η Γερμανία στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο καταλαμβάνοντας τη Γαλλία και τις Κάτω χώρες σε διάστημα λίγων εβδομάδων , το  δόγμα «Airland Battle » που εφάρμοσαν οι ΗΠΑ στον πόλεμο του κόλπου το 1991 διαλύοντας τον ιρακινό στρατό σε διάστημα λίγων εβδομάδων. Κοινός παρoνομαστής των  πολύ καλά εξοπλισμένων και εκπαιδευμένων πλήν όμως ηττημένων Γαλλίας και Ιράκ στα δύο παραπάνω παραδείγματα ήταν κατά βάση η μη έγκαιρη και κατάλληλη προετοιμασία τους, η στατικότητα των στρατών τους, οι οποίοι περίμεναν  παθητικά  οργανωμένοι σε γραμμές αμύνης την εκδήλωση της επίθεσης . Η στρατηγική τους ήταν βασισμένη σε παλαιά και ξεπερασμένα στρατιωτικά δόγματα, της στατικής άμυνας  με διεξαγωγή αντεπιθέσεων  για  τη διατήρηση  του εδάφους. Κοινός παρoνομαστής και των δύο νικηφόρων δογμάτων  που μνημονεύθηκαν παραπάνω για τους Γερμανούς και Αμερικανούς αντίστοιχα , ήταν το γεγονός ότι ήταν πρωτοπόρα , με αποτέλεσμα να αφαιρέσουν από τον αντίπαλο την ικανότητα αντίδρασης  και τελικά να οδηγήσουν στην ήττα του. Επίσης τα δόγματα αυτά εφαρμόστηκαν άψογα στο πεδίο της μάχης από τις γερμανικές και αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις αντίστοιχα. Από τα παραπάνω εξάγεται τα συμπέρασμα ότι ένα αριστοτεχνικό , νεωτεριστικό ,αλλά και ορθά εφαρμόσιμο σχέδιο είναι εκείνο το οποίο τελικά θα οδηγήσει στη νίκη, σε περίπτωση ευρείας κλίμακας πολεμική αναμέτρηση. Συνεπώς οι 3  βασικοί πυλώνες όπου εδράζεται η νίκη σε μία πολεμική αναμέτρηση ,είναι η έγκαιρη και κατάλληλη προετοιμασία , η ύπαρξη ενός αρίστου  πρωτοποριακού σχεδίου και η ορθή εφαρμογή  του στο πεδίο της μάχης .

2.ΙΣΧΥΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

Όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις από την μεταπολίτευση και μετά έχουν ως σημείο αναφοράς σε σχέση με την Τουρκία την διατήρηση του status qvo. Επίσης καμμία μα καμμία ελληνική κυβέρνηση δεν είχε κατά νού να αποτολμήσει να επιτεθεί η Ελλάδα πρώτη κατά της Τουρκίας αιφνιδιάζοντάς την ,κατά τα πρότυπα του Ισραήλ εναντίον των Αράβων στον πόλεμο του 1967. Συγκεκριμένα επιθυμία των ελληνικών κυβερνήσεων ήταν «η εξημέρωση του θηρίου». Είναι  επίσης ευρύτατα γνωστό ότι η Ελλάδα  προσβλέπει να αποκρούσει τυχόν τουρκική επίθεση σε Έβρο και νησιά, πετυχαίνοντας την μη απώλεια εθνικού εδάφους υπολογίζοντας στην κατάπαυση του πυρός σε σύντομο χρονικό διάστημα , κατόπιν εμπλοκής της διεθνούς κοινότητας (ΕΕ, ΗΠΑ, ΝΑΤΟ,ΟΗΕ κλπ). Στο πλαίσιο αυτό έχει θεσπίσει και το δόγμα  «του ισοδύναμου τετελεσμένου», σύμφωνα με το οποίο εάν και εφόσον η Τουρκία καταφέρει τελικά  να καταλάβει κάποιο κομμάτι της ελληνικής επικράτειας, η Ελλάδα να έχει πετύχει με τη σειρά της κάτι ανάλογο, ούτως ώστε στις επικείμενες μετά την επιτευχθείσα  κατάπαυση του πυρός να προσέλθει στις διαπραγματεύσεις όχι από θέση ηττημένου αλλά από θέση ισότιμου διαπραγματευτή. Ωστόσο εκείνο το οποίο διαπιστώνει κάποιος  είναι ότι την τελευταία εικοσαετία, όλοι σχεδόν  οι πόλεμοι έχουν ως κοινό γνώρισμα ότι επί της ουσίας κανείς δεν τερματίστηκε (ΙΡΑΚ,ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ,ΣΥΡΙΑ). Βεβαίως η Ελλάδα διαφέρει από τα κράτη της Μ.Ανατολής , αφού  είναι χώρα που ανήκει  στην  ΕΕ,ΝΑΤΟ , ενώ διατηρεί άριστες διμερείς σχέσεις με ΗΠΑ-ΓΑΛΛΙΑ-ΙΣΡΑΗΛ. Φθάνει όμως αυτό, προκειμένου να τιθασευτεί η ολοένα αυξανόμενη τουρκική επιθετικότητα, ή στην κρίσιμη φάση θα βρεθούμε μόνοι μας με τα ευχολόγια των συμμάχων μας , οι οποίοι ενδέχεται να δούν την ελληνοτουρκική σύρραξη ως ευκαιρία δοκιμής στο πεδίο της μάχης οπλικών τους συστημάτων και κατά συνέπεια αύξησης των πωλήσεων των πολεμικών τους βιομηχανιών ανά τον κόσμο;

3.ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ

Η Ελληνική επικράτεια  γεωγραφικά είναι χερσαία και νησιωτική και κρίνεται ως  πολυσχιδής  και ιδιόμορφη.  Από την μία υπάρχουν πάρα πολλά κύρια νησιά, ενδιάμεσοι νήσοι, νησίδες, βραχονησίδες τα οποία  βρίσκονται πλησίον της Τουρκίας, των οποίων η φύλαξη στο σύνολό τους είναι  τουλάχιστον   «δύσκολη», αφού αναγκάζονται οι ΕΔ  να «απλωθούν» σε μεγάλο εύρος φυλάσσοντας πολλούς δυνητικούς στόχους. Από την άλλη υπάρχει το φυσικό σύνορο του Έβρου ποταμού που στο μεγαλύτερο μήκος του αποτελεί και το χερσαίο σύνορο Ελλάδας και Τουρκίας. Τέλος στη Θράκη και συγκεκριμένα στους  νομούς Ξάνθης , Ροδόπης διαβιεί μουσουλμανική μειονότητα 130.000 κατοίκων, ενώ μουσουλμάνοι διαβιούν σε Ρόδο και Κώ. Ως δεδομένο των τελευταίων ετών ,είναι η συνεχής είσοδο στην Ελλάδα από τον Εβρο και τα νησιά πληθώρας μεταναστών και προσφύγων, γεγονός το οποίο θα  έχει πολλές  αρνητικές συνέπειες για την Ελλάδα, τόσο άμεσα όσο και μελλοντικά.

4.ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΔΟΓΜΑ

Συνοψίζεται  γενικότερα στο Δόγμα της «Γαλάζιας Πατρίδας» και «του Μυστικού όρκου». Για την Ελλάδα ειδικότερα εντάσσεται στη φιλοσοφία ότι ανατολικότερα του 25ου μεσημβρινού η Ελλάδα θα πρέπει σε ορισμένα από τα νησιά της να ασκεί περιορισμένη κυριαρχία παρερμηνεύοντας τις ισχύουσες συνθήκες , ενώ υπάρχει και η «θεωρία των γκρίζων ζωνών» σύμφωνα με την οποία αμφισβητείται η ελληνικότητα νησίδων, βραχονησίδων του Αιγαίου  τα οποία  θα πρέπει να ανήκουν στην Τουρκία. Τέλος η Τουρκία αμφισβητεί τον ΕΕΧ,ΕΧΥ,FIR την ΑΟΖ μας ,ενώ έχει ενεργό σε βάρος της Ελλάδας το «cassus belli» σε περίπτωση που η χώρα μας επεκτείνει σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο τα χωρικά της ύδατα από 6 νμ σε 12 νμ.

5.ERDOGAN

Ο Erdogan μπορεί να εξελέγει Πρόεδρος και με την αλλαγή του τουρκικού Συντάγματος να είναι παντοδύναμος, ωστόσο το κόμμα του ΑΚΡ στην τουρκική βουλή (Μεγάλη τουρκική Εθνοσυνέλευση) δεν διαθέτει την απαιτούμενη πλειοψηφία των 301 εδρών και στηρίζεται για να περάσει διάφορα νομοσχέδια στους βουλευτές των γκρίζων λύκων του ΜΗΡ. Επίσης στις τελευταίες εκλογές οι γκρίζοι λύκοι  του Bahtseli διασπάστηκαν και πλέον υπάρχουν 2 εθνικιστικά κόμματα , αυτό του ΜΗΡ και αυτό της Askener. Το εντυπωσιακό είναι ότι μαζί το άθροισμα των ψηφοφόρων τους παρουσιάζει μία αύξηση των 9 περίπου  ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές. Τα παραπάνω δείχνουν την αύξηση του τουρκικού εθνικισμού αλλά και την εξάρτηση του Erdogan από αυτήν. Επιπλέον και αυτό είναι το επικινδυνότερο όλων , είναι ο μεγαλοιδεατισμός του ίδιου του Erdogan , ο οποίος θέλει να ξεπεράσει τον Κεμάλ σε υστεροφημία στα μάτια των τούρκων. Απότοκο αυτής της μεγαλομανίας είναι τα δόγματα της «Γαλάζιας Πατρίδας» και «του Μυστικού όρκου», τα οποία αποτελούν σε στεριά και θάλασσα το δόγμα του ισλαμικού ζωτικού χώρου, αντίστοιχο του δόγματος περί ζωτικού  χώρου του Χίτλερ. Ιδιαίτερα, η πράγματι εντυπωσιακή  αύξηση των δυνατοτήτων της τουρκικής πολεμικής βιομηχανίας (παράγει το 65% των οπλικών συστημάτων της Τουρκίας), ενισχύει τους τουρκικούς μεγαλοιδεατισμούς.

6.ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Τουρκική κοινωνία μαστίζεται από ανεργία , φτώχια , άκρατο εθνικισμό και είναι  σχεδόν ολοκληρωτικά ελεγχόμενη από το καθεστώς Ergogan. Τα παραπάνω συνιστούν εκρηκτικό μείγμα ενός λαού  το οποίο  καθοδηγείται από το   καθεστώς  Erdogan και τα ελεγχόμενα από αυτό ΜΜΕ να βλέπει παντού εξωτερικούς εχθρούς, οι οποίοι σύμφωνα με αυτούς και κατ΄ αντιστοιχία με το 1922 επιδιώκουν να διαμελίσουν και να υποτάξουν την Τουρκία. Αυτός είναι και ο λόγος που ο τουρκικός λαός έχει ενστερνιστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό αυτή την άποψη και στηρίζει την επιθετικότητα του Erdogan στη Συρία. Να είμαστε βέβαιοι όμως ότι αυτή την επιθετικότητα θα την στηρίξει ο τουρκικός λαός και σε βάρος της Ελλάδας, αν κληθεί από τον ηγέτη του Erdogan , ο οποίος δείχνει  ότι επιθυμεί να το πράξει σύντομα.

7.ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Είναι γνωστό ότι η Τουρκία είναι με το ενάμισυ πόδι παρά τη Ρωσία και με το μισό παρά τις ΗΠΑ. Η ουσία είναι ότι ο  Erdogan συνεργάζεται με τη Ρωσία στη Συρία ,σε εξοπλιστικά θέματα (απόκτηση  αντιαεροπορικού συστήματος S-400) , σε θέματα ενέργειας (αγωγός φυσικού αερίου) και πυρηνικής ενέργειας  (εργοστάσιο  ατομικής ενέργειας από ρωσική εταιρεία δημιουργείται στο Akugiu). Μάλιστα η απόκτηση των S-400 είναι και ο λόγος που οι ΗΠΑ στην παρούσα φάση  τουλάχιστον έχουν αποπέμψει την Τουρκία από το πρόγραμμα παραγωγής των F-35.

Στην ανατολική Μεσόγειο η Τουρκία παρά τις κυρώσεις της ΕΕ και τις αντιδράσεις της Γαλλίας-Ισραήλ, Αιγύπτου, Κύπρου, Ελλάδας εξακολουθεί να αυθαιρετεί στρατικοποιώντας με πολεμικά της πλοία και  UAV την κατάσταση, αφού αυτά φρουρούν τα τουρκικά γεωτρύπανα στην περιοχή.

Τέλος η  πρόσφατη επίσκεψη Erdogan στις ΗΠΑ, η μη επιβολή κυρώσεων σε βάρος της Τουρκίας μέχρι στιγμής τόσο για τους S-400 όσο και για την εισβολή της Τουρκίας στη Συρία και η άκρως φιλοτουρκική στάση του Προέδρου των ΗΠΑ Trump, δίνουν αέρα στα πανιά της τουρκικής επιθετικότητας, αλλά και της αύξησης των μεταναστευτικών ροών από την Τουρκία προς την Ελλάδα. Ήταν μάλιστα τόσο ενδεικτική η γλώσσα του σώματος του Trump και του Erdogan κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του δεύτερου στις ΗΠΑ, σε σημείο που εύκολα κάποιος  βλέποντας μόνο την εικόνα θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι ο Erdogan ήταν ο Πρόεδρος των ΗΠΑ και ο Trump ο Πρόεδρος της Τουρκίας. Μάλιστα η παρουσία αμερικανών ρεπουμπλικάνων γερουσιαστών κατά τις συνομιλίες των 2 Προέδρων, και η υποβολή ερωτήσεών τους απευθείας  προς τον  Erdogan παρουσία του Trump , ο οποίος ήταν πάντοτε υποστηρικτικός προς τον  τούρκο Πρόεδρο, δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά, τροφοδοτώντας διάφορα σενάρια , τα οποία φέρουν τον αμερικανό Πρόεδρο δέσμιο  ιδίων οικονομικών συμφερόντων του με την οικογένεια του  Erdogan.

8.ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Όλα τα παραπάνω μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι, κάτω από τα νέα δεδομένα που μνημονεύθηκαν  επιγραμματικά  παραπάνω, όπως το μεταναστευτικό, η ραγδαία αύξηση των δυνατοτήτων της τουρκικής πολεμικής βιομηχανίας, η απόκτηση  αντιαεροπορικού συστήματος  S-400 από την Τουρκία , ο ολοένα αυξανόμενος εθνικισμός στην τουρκική κοινωνία και ο μεγαλοιδεατισμός του Erdogan σε συγκερασμό με το άκρως επιθετικό τουρκικό δόγμα σε βάρος της χώρας μας, η Ελλάδα θα πρέπει άμεσα να θεσπίσει ένα νέο Δόγμα ασφαλείας. Η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να  πάρει  άμεσα  πολύ σοβαρές αποφάσεις . Αυτές συνοψίζονται όπως παρακάτω:

9. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΡΑΤΟΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ

Η ελληνική αστυνομία καλείται να ελέγξει το σύνολο της ελληνικής επικράτειας με τις ολοένα αυξανόμενες μεταναστευτικές ροές . Οι απαιτήσεις ελέγχου και αστυνόμευσης  των ημιαστικών και αγροτικών περιοχών της χώρας μας θα αυξηθούν δραματικά, ειδικά μετά τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας στην μετεγκατάσταση μεταναστών στα εδάφη τους . Η ανάγκη προστασίας του  ελληνικού άμαχου πληθυσμού σε περίπτωση πολεμικής σύρραξης με την Τουρκία θα κυμανθεί σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα , μετά την εγκατάσταση πληθώρας μεταναστών στην ελληνική ενδοχώρα. Η φύλαξη μη στρατιωτικών στόχων μέσης και υψηλής αξίας  στο εσωτερικό της χώρας σε περίπτωση ελληνοτουρκικής  σύρραξης, θα πρέπει να τύχει ιδιαίτερης φροντίδας, αφού είναι βέβαιο ότι μεταξύ των εισερχόμενων στη χώρα μας μεταναστών περιλαμβάνονται και λίαν εκπαιδευμένοι από την Τουρκία, σε επιχειρήσεις αποσταθεροποιήσεως και ερημώσεις ενδοχώρας.

Για παράδειγμα, με  ποιες δυνάμεις και με τι μέσα (οπλισμό-οχήματα-επικοινωνίες)  επιτηρούνται   σήμερα οι γέφυρες των Στρυμόνα και Νέστου ποταμού, προκειμένου οι φίλιες στρατιωτικές δυνάμεις, ενεργού στρατού και επιστρατευόμενες  να κινηθούν προς την Θράκη σε περίπτωση ελληνοτουρκικής σύρραξης; Ομοίως για τις γέφυρες Ρίου-Αντιρρίου και Ισθμού Κορίνθου, αφού καταστροφή τους θα σήμαινε πλήρη αποκλεισμό της Πελλοπονήσου από την υπόλοιπη Ελλάδα

Απάντηση , δεν υπάρχει απολύτως καμμία φύλαξη.

Ποιος θα αποτρέψει εκπαιδευμένους για πρόκληση δολιοφθορών πράκτορες -«μετανάστες», που θα  επιχειρήσουν κατόπιν εντολής σε συγκεκριμένο χρόνο την ανωτέρω δολιοφθορά;

Απάντηση, κανείς.

Από το παραπάνω παράδειγμα τίθεται άμεσα το πρόβλημα του στενού  ελέγχου-αστυνόμευσης  των δραστηριοτήτων  των μεταναστών  από τώρα  που θα εγκαθίστανται στην ελληνική ενδοχώρα ,ούτως ώστε να μην βρεθούμε πρό δυσάρεστων  εκπλήξεων στο μέλλον.

Τα παραπάνω συνηγορούν στην εκτίμηση ότι η ελληνική αστυνομία με τα υπάρχοντα μέσα και προσωπικό  , αδυνατεί να ανταπεξέλθει στην πληθώρα των παραπάνω  αποστολών. Για αυτό κρίνεται επιτακτικό να δημιουργηθεί το Σώμα της Ελληνικής Στρατοχωροφυλακής, το οποίο θα αναλάβει τον έλεγχο της ημιαστικής και αγροτικής ελληνικής επικράτειας, αλλά και της προστασίας μη στρατιωτικών  στόχων τόσο σε  καιρό ειρήνης όσο και σε περίοδο πολέμου και την αποκατάσταση ζημιών σε αυτούς. Η ελληνική αστυνομία θα ελέγχει μόνο τις πόλεις πρωτεύουσες των νομών και λοιπές πόλεις άνω των 5000 κατοίκων.

Η Στρατοχωροφυλακή  θα πρέπει να είναι επιπέδου τουλάχιστον Τάγματος 400 ανδρών  για κάθε νομό της ηπειρωτικής Ελλάδας, πλήν Ξάνθης , Ροδόπης και Έβρου που θα πρέπει να είναι επιπέδου Συντάγματος των 3 Ταγμάτων έκαστο, και να είναι κατάλληλα εξοπλισμένη με υλικά και μέσα. Ηλικιακά τα στελέχη της θα πρέπει να είναι  κατά μεγαλύτερη ποσόστοση από 40-60 ετών και να διαμένουν μόνιμα στο νομό των οποίων θα ελέγχουν-επιτηρούν. Οι λόγοι προφανείς , αφού αφενός λόγω ηλικίας έχουν εκπληρώσει τη στρατιωτική τους θητεία και συνεπώς με  εκπαίδευση θα μπορούν να εκπληρώσουν την αποστολή τους, αφετέρου δεν θα δύνανται να προσφέρουν υπηρεσία στην πατρίδα στην πρώτη γραμμή σε περίπτωση πολέμου. Η πρόσληψή τους θα  πρέπει να γίνει με εισοδηματικά κριτήρια, τονώνοντας την οικονομία των ασθενέστερων ελλήνων της υπαίθρου. Παράλληλα λόγω εντοπιότητας θα γνωρίζουν άριστα το έδαφος και τους  μη στρατιωτικούς στόχους της περιοχής τους (γέφυρες-υδραγωγεία, εργοστάσια ενέργειας κλπ) τα οποία θα επιτηρούν από τον καιρό της ειρήνης αλλά και την συμπεριφορά των μεταναστών  αλλά και όλων των κατοίκων που θα διαβιούν στο νομό τους , πετυχαίνοντας  στην αποστολή τους ,αφού «το προλαμβάνειν εστί θεραπεύειν». Επίσης και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών στην εγκατάσταση μεταναστών  στα μέρη τους εκτιμώ ότι θα αμβλυνθούν , αφού οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες μέσω της Στρατοχωροφυλακής ,η οποία θα απαρτίζεται από τους ίδιους τους έλληνες  κατοίκους  θα ελέγχουν οργανωμένα και αξιόπιστα τη διαβίωση των μεταναστών στη χώρα μας.

Η σύσταση της Στρατοχωροφυλακής για Κυκλάδες, Ευβοια, , Επτάνησα να είναι 1 Τάγμα για το καθένα από τα 3 παραπάνω νησιά-νησιωτικά συμπλέγματα, για την Κρήτη 1 Τάγμα ανά νομό(4 τάγματα συνολικά)

Κάθε Τάγμα έχει 3 Λόχους και 1 Λόχο Διοικήσεως, κάθε Λόχος έχει 3 Διμοιρίες και 1 Διμοιρία Διοικήσεως, κάθε Διμοιρία έχει 3 ομάδες και 1 ομάδα Διοικήσεως , κάθε ομάδα έχει 9 άτομα

Ανάλυση

Διμοιρία: 30 άτομα, όπως παρακάτω

1 Ομάδα Διοικήσεωςχ3 άτομα(1Διμοιρίτης, 1 Βοηθός Διμοιρίτη, 1Χειριστής Ασυρμάτου,)

3 ομάδες χ 9 άτομα =27 άτομα

Λόχος : 100 άτομα, όπως παρακάτω:

1 Διμοιρία Διοικήσεως  10 άτομα (1Λοχαγός,1Υπολοχαγός,1 Επιλοχίας,1 ασυρματιστής,6 νοσοκόμοι-τραυματιοφορείς)

3 Διμοιρίες χ30 άτομα=90 άτομα

Τάγμα : 400 άτομα, όπως παρακάτω:

1 Λόχος Διοικήσεως 100 ατόμων , αποτελούμενος από Διμοιρία Διοικήσεως 20 ατόμων ( Διοικητής, Υποδιοικητής ,επιτελείο, γραφείς, ασυρματιστές, οδηγούς), από 2 Διμοιρίες των 30 ατόμων έκαστη ,αποκατάστασης ζημιών -επισκευών   και Διμοιρία υγειονομικού 20 ανδρών συνολικά

3 Λόχοιχ100 άτομα=300 άτομα

Τέλος για τα νησιά του Αιγαίου η σύσταση της Στρατοχωροφυλακής μας θα ποικίλει ανάλογα με το μεταναστευτικό βάρος που δέχονται , αλλά και τους μη στρατιωτικούς στόχους που προστατεύουν , τον πληθυσμό που έχουν , αλλά και αν υπάρχουν μουσουλμάνοι που διαβιούν σε αυτά (Ρόδος,Κώς) όπως παρακάτω:

Ν. Σαμοθράκη 1 Διμοιρία (30 ανδρες), 

Ν. Λήμνος  Λόχος(-) (70 ανδρες)

Ν. Λέσβος   1 Τάγμα(400 άνδρες)    

Ν. Χίος      2 λοχοι (200 άνδρες)

Ν. Σάμος  2 λόχοι (200άνδρες)

Ν. Ικαρία –Ν. Φούρνοι 1 Διμοιρία (30 ανδρες)

Ν. Μεγίστη-    2 λοχοι (200 άνδρες)

Ν. Ρόδος  1 Τάγμα(400 άνδρες)    

Ν. Κω 2 λοχοι (200 άνδρες)

Ν. Σύμη    1 Διμοιρία (30 ανδρες)

Λοιπά Δωδεκάνησσα  1 Λόχος(100 ανδρες)

Τέλος Ν. Αττικής και Ν.Θεσσαλονίκης  η Στρατοχωροφυλακή θα πρέπει να είναι επιπέδου  6 Συνταγμάτων για την πρώτη και 3 Συνταγμάτων για την δεύτερη

Εκτίμηση του γράφοντος είναι ότι η λήψη ενός τέτοιου μέτρου σύστασης του σώματος της Στρατοχωροφυλακής , θα τονώσει πολύ το αίσθημα ασφαλείας της ελληνικής κοινωνίας στην ύπαιθρο και θα έχει οικονομικά οφέλη για αυτήν . Επιπλέον αναφορικά με τα Εθνικά  συμφέροντα κινείται προς την σωστή κατεύθυνση, αφού σε καιρό  τυχόν εντάσεως-επιχειρήσεων με την Τουρκία, θα αποτελεί ένα πολύ σημαντικό πυλώνα ασφαλείας της ελληνικής ενδοχώρας. Τέλος η ΕΛΑΣ θα βοηθηθεί σημαντικότατα στην επιτυχή εκπλήρωση της αποστολής της στα αστικά κέντρα, αφού θα συρρικνωθεί το γεωγραφικό εύρος ευθύνης της .

10. ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΙΚΟ

Το Μεταναστευτικό πρόβλημα αποτελεί  μία βραδυφλεγή βόμβα η οποία θα έχει τεράστιες  αρνητικές συνέπειες  για την Ελλάδα. Η παραπάνω διαπίστωση  έχει γίνει ήδη από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας και φυσικά  την κυβέρνηση η οποία καλείται να δώσει άμεσα  λύσεις, προκειμένου να ελέγξει και να τιθασεύσει το τεράστιο αυτό πρόβλημα.

Είναι δεδομένο ότι η Τουρκία χρησιμοποιεί και θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τους πρόσφυγες από  εμπόλεμη ζώνη ,(Συρία) ,  και τους οικονομικούς μετανάστες από τις λοιπές χώρες ως  ύπουλο εργαλείο κατά της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης γενικότερα. Με βάση τα παραπάνω προτείνονται τα εξής:

Οι  εισερχόμενοι στην Ελλάδα πρόσφυγες και μετανάστες  να κατηγοριοποιούνται όταν έρχονται στην Ελλάδα όπως παρακάτω :

1. Πρόσφυγες από εμπόλεμη ζώνη (Συρία) ως οικογένεια ή μέλη οικογένειας, οι οποίοι είναι Χριστιανοί στο θρήσκευμα

    Α. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Β. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη Συρία

     Γ. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη Συρία

    Δ. Η οικογένεια δεν τυγχάνει καμμίας εκπαίδευσης και με τι ασχολείτο το κάθε μέλος της στη Συρία

2.  Πρόσφυγες από εμπόλεμη ζώνη (Συρία) ως οικογένεια ή μέλη οικογένειας, οι οποίοι είναι Μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

    Α. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Β. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη Συρία

     Γ. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη Συρία

    Δ. Η οικογένεια δεν τυγχάνει καμμίας εκπαίδευσης και με τι ασχολείτο το κάθε μέλος της στη Συρία

3.  Μεμονωμένοι πρόσφυγες άνδρες από εμπόλεμη ζώνη (Συρία) οι οποίοι είναι χριστιανοί στο θρήσκευμα

    Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

   Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

   Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

4. Μεμονωμένοι πρόσφυγες άνδρες από εμπόλεμη ζώνη (Συρία) οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

    Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

     Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

     Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

5. Μεμονωμένοι πρόσφυγες γυναίκες  από εμπόλεμη ζώνη (Συρία) οι οποίοι είναι χριστιανοί στο θρήσκευμα

    Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

6 Μεμονωμένοι πρόσφυγες γυναίκες  από εμπόλεμη ζώνη (Συρία) οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

    Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

    Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και στη Συρία  τι επάγγελμα ασκούσαν

7.   Μεμονωμένα παιδιά  από εμπόλεμη ζώνη (Συρία)  τα οποία  είναι από 5 ετών ως και 17 ετών   και είναι  χριστιανοί

      Α. Αγόρια 12-και 17 ετών

      Β. Κορίτσια 12- και 17 ετών

      Γ. Αγόρια 5-12 ετών

      Δ. Κορίτσια 5-12 ετών

8. Μεμονωμένα παιδιά  από  εμπόλεμη ζώνη (Συρία)  τα οποία  είναι 5 ετών ως και 17 ετών  και τα οποία είναι μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

     Α. Αγόρια 12-και 17 ετών

      Β. Κορίτσια 12- και 17 ετών

      Γ. Αγόρια 5-12 ετών

      Δ. Κορίτσια 5-12 ετών

9. Μεμονωμένα βρέφη μετανάστες από Συρία 1-5 ετών

10 . Οικονομικοί μετανάστες προερχόμενοι από λοιπές χώρες ως οικογένεια ή μέλη οικογένειας, οι οποίοι είναι Χριστιανοί στο θρήσκευμα

    Α. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

    Β. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Γ. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Δ. Η οικογένεια δεν τυγχάνει καμμίας εκπαίδευσης και με τι ασχολείτο το κάθε μέλος της.

11. Οικονομικοί μετανάστες προερχόμενοι από λοιπές χώρες ως οικογένεια ή μέλη οικογένειας, οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

    Α. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

    Β. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Γ. Μέλος ή μέλη οικογένειας είναι Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης  και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Δ. Η οικογένεια δεν τυγχάνει καμμίας εκπαίδευσης και με τι ασχολείτο το κάθε μέλος της.

12. Οικονομικοί μετανάστες  μεμονωμένοι άνδρες προερχόμενοι από λοιπές χώρες οι οποίοι είναι χριστιανοί στο θρήσκευμα

    Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

    Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

   Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

   Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

13. Οικονομικοί μετανάστες  μεμονωμένοι άνδρες προερχόμενοι από λοιπές χώρες οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

     Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

      Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

14 Οικονομικοί μετανάστες  μεμονωμένες γυναίκες  προερχόμενοι από λοιπές χώρες οι οποίοι είναι χριστιανοί στο θρήσκευμα

    Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

    Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

   Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

   Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

15. Οικονομικοί μετανάστες  μεμονωμένες γυναίκες  προερχόμενοι από λοιπές χώρες οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

     Α. Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  ναι και άνω και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

      Β. Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Γ. Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

     Δ. Καμμίας εκπαίδευσης και  τι επάγγελμα ασκούσαν στη χώρα τους

16. Μεμονωμένα παιδιά  οικονομικοί μετανάστες τα οποία  είναι από 5 ετών ως και 17 ετών   και είναι  χριστιανοί

      Α. Αγόρια 12-και 17 ετών

      Β. Κορίτσια 12- και 17 ετών

      Γ. Αγόρια 5-12 ετών

      Δ. Κορίτσια 5-12 ετών

17 Μεμονωμένα παιδιά  οικονομικοί μετανάστες τα οποία  είναι από 5 ετών ως και 17 ετών   και είναι  μουσουλμάνοι ή έχουν άλλο θρήσκευμα 

      Α. Αγόρια 12-και 17 ετών

      Β. Κορίτσια 12- και 17 ετών

      Γ. Αγόρια 5-12 ετών

      Δ. Κορίτσια 5-12 ετών

18.Μεμονωμένα βρέφη  προερχόμενα από άλλες χώρες πλήν Συρίας από 1-5 ετών

Από την παραπάνω κατηγοριοποίηση διαφαίνεται η προσπάθεια διαχωρισμού των  προσφύγων από τους  οικονομικούς  μετανάστες, με βάση τη θρησκεία  ,το μορφωτικό επίπεδο, την  ηλικία  και το αν εισήλθαν ως οικογένεια ή μεμονωμένα στην Ελλάδα. Απαιτείται πολύ μεγάλη  προσοχή από τον κρατικό μηχανισμό ιδιαίτερα στην ενδελεχή εξέταση των παραπάνω στοιχείων προτού αυτοί κατηγοριοποιηθούν και αποσταλούν στα κλειστά κέντρα μεταναστών που θα δημιουργηθούν από την κυβέρνηση. Ωστόσο επειδή ενδέχεται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο στα παραπάνω κλειστά κέντρα μεταναστών, προχωρώ παραπέρα αναφέροντας λεπτομερές συμπληρωματικό σχέδιο αναφορικά με την τύχη των μεταναστών.

Έτσι προκύπτουν και οι περιοχές εντός Ελλαδικής επικράτειας στις οποίες κατά κατηγορία θα εγκαθίστανται οι πρόσφυγες και οι οικονομικοί μετανάστες μετά πάροδο χρόνου και μόνο στην περίπτωση εκείνη που λόγω υπερφόρτωσης των κλειστών κέντρων μεταναστών θα αναγκαστούμε να το πράξουμε.

1. Νομός Ξάνθης, Νομός Ροδόπης

Θα εγκαθίστανται οι κατηγορίες 1,3,5,7,9 ως Α ομάδα και οι κατηγορίες 10,12,14,16,18 ως Β ομάδα. Εδώ θα πρέπει προκειμένου να δημιουργηθούν περαιτέρω οικογενειακοί δεσμοί  μεταξύ ομοεθνών στην ομάδα Α όπου, η κατηγορία 1 να εντάξει στην οικογένεια της μέλη των κατηγοριών 3,5,7,9, δημιουργώντας έτσι μία  χρονική συνεχή αλυσίδα  Συρίων χριστιανών απαρτίζοντας μία «νέα οικογένεια» στην Ελλάδα.

Κατά αντίστοιχο τρόπο θα πρέπει προκειμένου να δημιουργηθούν περαιτέρω οικογενειακοί δεσμοί  μεταξύ ομοεθνών στην ομάδα Β, η κατηγορία 10 να εντάξει στην οικογένεια της μέλη των κατηγοριών 12,14,16,18 δημιουργώντας έτσι μία  χρονική συνεχή αλυσίδα  ομοεθνών χριστιανών απαρτίζοντας μία «νέα οικογένεια» στην Ελλάδα.

Όσοι ανήκουν στις ομάδες Α και Β μετά την εγκατάστασή τους στους 2 παραπάνω νομούς , θα πρέπει να τύχουν των παρακάτω

Χειροτόνησης Χριστιανών ορθόδοξων  ιερέων αν είναι δυνατόν προερχόμενους από τους ίδιους τους χριστιανούς πρόσφυγες και οικονομικούς μετανάστες, ή σε αποστολή από τις κατά τόπους Ιεράς Μητροπόλεις ιερέων , προκειμένου οι χριστιανοί  πρόσφυγες και οικονομικοί μετανάστες,  να ασκούν απρόσκοπτα τα θρησκευτικά τους δικαιώματα. Η εκκλησία εδώ καλείται να παίξει πρωτεύοντα ρόλο στην διευκόλυνση και οικονομική ενίσχυση των νεοεγκατασταθέντων  χριστιανών προσφύγων και οικονομικών μεταναστών. Οι τελευταίοι να δημιουργήσουν δικές τους Κοινότητες και Δήμο. Χωροταξικά οι περιοχές που θα βρίσκονται αυτές να βρίσκονται πλησίον χριστιανικών χωριών στους εν λόγω νομούς.  Ο καθένας μερίμνη του Ελληνικού κράτους με βάση την ηλικία το μορφωτικό επίπεδο του και την απασχόληση που είχε στη Συρία , θα πρέπει να ενταχθεί στο ελληνικό γίγνεσθαι. Να υπάρξουν σχολεία για εκμάθυνση της ελληνικής γλώσσας και ιστορίας τόσο για τα παιδιά (Βρεφονηπιακός σταθμός, Νηπιαγωγείο, Δημοτικό Σχολείο , Γυμνάσιο, Λύκειο , Πανεπιστήμιο (ειδική κατηγορία )όσο και για τους ενήλικες. Κάθε 2 έτη άπαντες θα αξιολογούνται αναφορικά με το επίπεδο γνώσεως ελληνικής γλώσσας και Ιστορίας καθώς και από κοινωνικούς φορείς του κράτους της ένταξης  τους ή όχι στην Ελληνική κοινωνία, για λήψη ανάλογων μέτρων. Τέλος να δημιουργηθούν από τους ίδιους με κρατική πρόνοια ομάδες ποδοσφαίρου, μπάσκετ  και λοιπών αθλημάτων, καινα συμμετέχουν σε τοπικά πρωταθλήματα ούτως ώστε να ενταχθούν ομαλά στην ελληνική κοινωνία.

2. Νομοί  Αιτωλοακαρνανίας, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Γρεβενών, Αρκαδίας, Ηλείας, Ευβοίας, Καρδίτσης, Τρικάλων, Λακωνίας, Μεσσηνίας, Κορινθίας, Λακωνίας, Αχαίας, Αργολίδας, Φθιώτιδας, Βοιωτίας,

Θα εγκαθίστανται 500 άτομα  ανά  νομό των κατηγοριών 2 και 11

3.  Νομός Επτανήσων-Αντικύθηρα

     Σε Βραχονησίδες οι κατηγορίες  4 και 13

4.  Κρήτη

Οι κατηγορίες 6 και 15

5  Αττική

Οι κατηγορίες 8,17 ,18

11. ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ

    

Α. Προσωπικό Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων

Οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις αντιμετωπίζουν οξύτατο πρόβλημα ανανέωσης του στελεχιακού τους δυναμικού λόγω της παρατεταμένης αδυναμίας προσλήψεων Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠΟΠ) και Οπλιτών Βραχείας Ανακατάταξης (ΟΒΑ), των παραιτήσεων και συνταξιοδοτήσεων του μόνιμου προσωπικού καθώς και της μείωσης του αριθμού εισακτέων στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών. Επιπλέον, η φυγοστρατία σε συνδυασμό με το έντονο δημογραφικό πρόβλημα της χώρας οδηγούν σε μειωμένη απόδοση των Στρατολογικών Κλάσεων ετησίως. Ως εκ τούτου, η μείωση της διάρκειας της στρατιωτικής θητείας στους 9 μήνες επέφερε καίριο πλήγμα στην επάνδρωση των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων με συνέπεια να μην καλύπτεται η προβλεπόμενη οροφή προσωπικού για τον καιρό της ειρήνης

  Β. Προσωπικό Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων

Οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις (Türk Silahlι Kuvvetleri: TSK) προωθούν το Σχέδιο Αναδιοργάνωσης 2033 («TSK 2033 Yeniden Yapılanma Projesi»), το οποίο αποσκοπεί στην πλήρη επαγγελματοποίηση των τριών Κλάδων (Χερσαίες, Ναυτικές και Αεροπορικές Δυνάμεις, κατά την τουρκική ορολογία). Το σύνολο του μονίμου και στρατεύσιμου προσωπικού των ΤSK ανήλθε το Nοέμβριο του 2016 σε 399.239, εκ των οποίων 359.289 στρατιωτικό και 39.950 πολιτικό προσωπικό. Συγκεκριμένα για το στρατιωτικό προσωπικό, από τους συνολικά 359.289 που υπηρετούν στον Τουρκικό Στρατό, Ναυτικό και Αεροπορία, οι 160.320 αποτελούν μόνιμο στρατιωτικό προσωπικό (Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί, Επαγγελματίες/Συμβασιούχοι Οπλίτες) και οι οι 198.969 είναι στρατεύσιμοι οπλίτες είτε 6μηνης για τους αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε 12μηνης θητείας για τους αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ποσοστό επαγγελματοποίησης 45%).

Γ.     ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ ΣΕ  ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ-ΤΕΙ  (2015-2016)

Κατηγορία Ιδρύματος   2015            2016

Εισακτέοι ΑΕΙ                 44.200          43.855

Εισακτέοι ΤΕΙ                 24.130          26.130

Σύνολο                            68.330            69.985

Από τα παραπάνω δύο έτη αν προσθέσουμε τα σύνολα εισακτέων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ προκύπτουν 138315 φοιτητές-φοιτήτριες. Από αυτούς  περίπου το 40% ήταν άνδρες  και το 60% γυναίκες. Άρα οι άνδρες ήταν 138315χ40%=55326 . Από αυτούς κατάλληλοι για στράτευση αν ήταν το 90%, τότε μιλάμε για 55326χ90%=49793 άνδρες ,οι οποίοι φυσικά δεν στρατεύθηκαν αφού έλαβαν αναβολή λόγω σπουδών. Αν υπολογίσουμε μεσοσταθμικά ότι οι σπουδές στις σχολές ΑΕΙ-ΤΕΙ των φοιτητών μας είναι 5 έτη, τότε οι άνδρες φοιτητές κατάλληλοι για στράτευση  θα είναι 49793χ5/2=124482 άνδρες

Δ. ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ-ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ

1.Όσοι είναι ήδη φοιτητές  ή οι νεοεισαχθέντες σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, να κατανεμηθούν από το ΥΠΕΘΑ σύμφωνα με τις ανάγκες- ελλείψεις  κατά κλάδο των ΕΔ και κατά όπλο ή σώμα .Κριτήριο θα αποτελέσει η έδρα του κάθε Πανεπιστημίου σε σχέση με τις ανάγκες των Μονάδων εκστρατείας που βρίσκονται στη χερσαία και νησιωτική μεθόριο με την Τουρκία, αλλά και το γνωστικό αντικείμενο της κάθε πανεπιστημιακής σχολής ,προκειμένου να τους αποδοθεί ειδικότητα στο στρατό συναφή με το αντικείμενο των σπουδών τους. πχ Ιατροί, νοσηλευτές στο υγειονομικό. Χονδρικά θα λέγαμε ότι οι φοιτητές των πανεπιστημιακών σχολών που εδρεύουν σε  Κεντρική –Ανατολική Μακεδονία και Θράκη  να υπαχθούν επιστρατευτικά σε Μονάδες της Θράκης, οι φοιτητές των πανεπιστημιακών σχολών που εδρεύουν σε  Ηπειρο  Δυτική Μακεδονία, Επτάνησα και Θεσσαλία να υπαχθούν επιστρατευτικά σε Μονάδες της παραμεθορίου Μακεδονίας,  Ηπείρου  και νησιών του Βορείου Αιγαίου, ενώ οι φοιτητές των πανεπιστημιακών σχολών που εδρεύουν σε  Αττική-Λοιπή Στερεά Ελλάδα –Πελοπόννησο και Κρήτη να υπαχθούν επιστρατευτικά σε Μονάδες των λοiπών νησιών του Αιγαίου-Δωδεκανήσσων-Κρήτης. Τέλος οι φοιτητές των σχολών του Πανεπιστημίου Αιγαίου να υπαχθούν επιστρατευτικά στα νησιά του Αιγαίου  στα οποία εδρεύουν οι σχολές τους .

2.Στη συνέχεια και πρό της έναρξης  του ακαδημαικού έτους άπαντες θα περάσουν τη βασική στρατιωτική εκπαίδευση διάρκειας 4 εβδομάδων. Την 5η εβδομάδα θα μετακινηθούν στις έδρες των υπό ένταξη τους Μονάδων, προκειμένου να γνωριστούν με το προσωπικό της και να τους γίνει μία βασική ενημέρωση. Τα παραπάνω θα συμβούν μόνο μία φορά.

3.Στη συνέχεια  θα πρέπει να προβλεφθεί η συμμετοχή τους  κάθε έτος που είναι φοιτητές σε 8 ημέρες για εκπαίδευση-βολές και  σε 1 εβδομάδα  για συμμετοχή τους στην Εθνική  Διακλαδική Ασκηση “Παρμενίων”. Συνολικά κατά έτος θα  υπηρετούν 15 ημέρες στις ΕΔ. Η Πολιτεία τις παραπάνω ημέρες  θα τίς υπολογίσει  ως ημέρες στη θητεία τους .

Για παράδειγμα ένας φοιτητής που θα φοιτήσει 5 έτη στη σχολή του στο Πανεπιστήμιο, θα έχει υπηρετήσει  35 ημέρες (βασική εκπαίδευση και αρχική μετακίνησή του στη Μονάδα του)+ (15 ημέρες κάθε έτος Χ 5 έτη )= 35+75= 110 ημέρες . Αυτές οι  110 ημέρες  θα λογίζονται ως ημέρες στρατιωτικής θητείας και θα αφαιρούνται  από την  συνολική θητεία του κάθε στρατεύσιμου όταν στρατευθεί κανονικά και θα υπηρετήσει τις υπόλοιπες ημέρες στη Μονάδα του.

Τα παραπάνω θα έχουν ως αποτέλεσμα οι ΕΔ να λύσουν το πρόβλημα ελλείψεως προσωπικού δια παντός και κυρίως σε περίπτωση κρίσεως με την Τουρκία να έχει  εκτός από τον ενεργό στρατό , επιπλέον άμεσα διαθέσιμο(σε 24 -48 ώρες) μεγάλο όγκο νέου ηλικιακά προσωπικού, 124.482 φοιτητές μόνο, το οποίο θα έχει εκπαιδευτεί την τελευταία πενταετία, θα είναι ενταγμένο σε Μονάδες εκστρατείας τις οποίες θα γνωρίζει, και στις οποίες θα έχει ασκηθεί 5 φορές τα τελευταία  5 έτη. Αν στους παραπάνω προστεθεί  η αυτόματη ένταξη , η στρατοχωροφυλακή , οι  επιστρατευόμενοι που έχουν εκπληρώσει τη θητεία τους ήδη, οι άνδρες των ΤΕΑ ,τότε αντιλαμβανόμαστε εύκολα το ότι η παρατακτέα μας δύναμη σε περίπτωση κρίσεως με την Τουρκία, καθιστά απαγορευτική  την οποιαδήποτε σκέψη καταλήψεως ελληνικού εδάφους.

4. Ειδικότερα για τους  άνδρες μόνιμους  κατοίκους των νησιών του Αιγαίου-Δωδεκάνησσα  και Θράκης θα πρέπει άπαντες στην ηλικία των 18 ετών , ανεξαρτήτως αν είναι φοιτητές ή όχι να ακολουθείται η διαδικασία την οποία περιγράψαμε για τους φοιτητές ΑΕΙ-ΤΕΙ την πρόβλεψη

5. Οι λοιποί άνδρες Έλληνες  άνω των 18 ετών που δεν είναι φοιτητές, δεν κατοικούν μόνιμα στη Θράκη-νησιά Αιγαίου –Δωδεκάνησα να εκτελούν τη στρατιωτική τους θητεία κανονικά δικαιούμενοι το μέγιστο 3 έτη αναβολής, ανυπερθέτως.

6. Τα παραπάνω αποτελούν μία σχετικά  γενική αποτύπωση του σχεδιασμού στράτευσης της νεολαίας μας, για επίλυση της υστέρησης που παρουσιάζουν οι ΕΔ μας. Θα απαιτηθεί περαιτέρω ενδελεχής μελέτη και επίλυση των επιμέρους προβλημάτων τα οποία θα εμφανιστούν

12. ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Τα παραπάνω αποτελούν το πρόπλασμα σχεδίασης επίλυσης των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει επί του παρόντος η χώρα μας  και που κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα θα κληθεί να αντιμετωπίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η προσπάθεια έγινε στα πλαίσια πάντοτε με γνώμονα ότι  «το προλαμβάνειν εστί θεραπεύειν», ούτως ώστε να υπάρξει έγκαιρη και κατάλληλη προετοιμασία σε θέματα εσωτερικής ασφάλειας-επιστράτευσης και στρατιωτικής θητείας, προκειμένου εάν και όταν κληθούμε να αντιμετωπίσουμε την Τουρκία να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις αυξημένες απαιτήσεις νικηφόρα. Φυσικά για να γίνει αυτό θα απαιτηθεί ,όπως θίξαμε στην εισαγωγή του παρόντος άρθρου, να συνυπάρχουν  επιπλέον η ύπαρξη ενός αρίστου  πρωτοποριακού σχεδίου και η ορθή εφαρμογή  του στο πεδίο της μάχης . Για αυτά θα αναφερθούμε σε νεώτερο άρθρο –ανάλυση στο εγγύς μέλλον.

Πηγή: https://www.militaire.gr

Πληροφορίες για το συντάκτη

Gorga News

Προσθήκη σχολίου

Κάνετε κλικ για να εισάγετε το σχόλιο σας