Ασκήσεις για σκελετική υγεία


Ενδυνάμωση με αντιστάσεις

Οι ασκήσεις φόρτισης και μυϊκής ενδυνάμωσης (προπόνηση με αλτήρες-μπάρες-συμβατικά μηχανήματα γυμναστικής κ.λπ.) είναι πάρα πολύ σημαντικές για όσους θέλουν να αυξήσουν την πυκνότητα των οστών τους. Επειδή όμως τα οστά προσαρμόζονται στα φορτία που ασκούνται σε αυτά, θα πρέπει το φορτίο που δέχεται ένα οστό κατά τη διάρκεια της άσκησης να είναι ουσιαστικά μεγαλύτερο από αυτό που «βιώνει» το οστόκατά την διάρκεια των δραστηριοτήτων της καθημερινής ζωής, αν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα.


Click to enlarge image 01-skeletiki-ygeia-askhseis-me-lastixa.jpg
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW



ΔΕΙΤΕ ΤΟ SLIDESHOW


Πηγή mednutrition.gr